Kızlar adet günüm geldi zaten adet sancım oldu dün, adet sancım da olduğunda aşırı çok oluyor diye en baştan dolorex içiyorum ben. Ama kanamam gelmedi ağrım da geçti. Bugün gün içinde gelmezse gebelik testi yapmalı mıyım? Gelir mi gelmez mi adet midir hamilelik midir? Bu durumu yaşayan oldu mu?