merve_161_ Kızlar doktorumun yazdığı folik asit d vitamini demir hapı kullanıyorum ve beni çok kötü ishal yaptı yaşayan var mı
Esmasin Bende 2 haftayı geçiyor isalim ve hiç bir şekilde geçmiyor demir ilacı başladım başlayalı böyleyim çok kötü