yaren_altun0 7 aydır regl olmuyorum gebelikte yok ama bu kaç gündür siyah leke görmeye başladım sizce neden olabilir
Merve-metin yaren_altun0 eğer yeni doğum yapmadıysan 7 aydır regl görmemen normal değil bi dr gitmelisin
eylus yaren_altun0 doktora gittiniz mi herhangi bi işlem geçirdiniz mı bende 3 aydır olamıyorum kürtaj olmuştum ondan sonra olamadım şuan ilaç kullanıyorum olmak için
yaren_altun0 Hayır doktora gittim değerlerde bişey yok dediler 18 yaşındayım doğumda yapmadım kürtajda olmadım ama niye BÖyle oluyor bilmiyorum