Melisssa3 7 haftalık hamileyim sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum korkuyorum öncesinde kalp durması sebebiyle kürtaj olmuştum sizlerde öyle misiniz
Sibelasln Melisssa3 bende 7+4 te kalp durması sebebiyle kaybetmiştim şimdi ikinci gebeliğim 16 haftadayım ufak ufak hareketlerini hissediyorum panik yapma bol bol dinlen dua et inşallah güzelce büyür bebeğin🙏
Bdks98_ Melisssa3 normaldir. 7 haftalık gebelikte bir şey hissedemezsin zaten :) için rahat olsun pozitif düşün
Melisssa3 Bugün kontrolüm var umarım sağlıklıdır sürekli araştırma halindeyim ama bu haftalarda belirti azalması normalmiş
slngul @Sibelasln kalbinin durmasını siz fark ettiniz mi yoksa doktora gidince mi fark edildi. Sizde bir değişim olmusmuydu. Çok geçmiş olsun . Rabbim sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin insaAllah.
Sibelasln slngul göğüs hassasiyeti kaybolmuştu ilk uyandığım sabah ama hiç aklıma gelmemişti öyle olacağı sonra ufak lekelenme oldu öyle doktora gitmiştim orda öğrendim
sektek Melisssa3 Melisssa3 benimde bir önceki gebeliğim aynı sebepten sonlandı . Ama içini ferah tut sakın kalmaya çalış . Seninle aynı haftalardayiz benimde öyle çok fazla belirtim yok. Ara ara kasik ağrısı var . Bol bol dua et canım hiçbir sorun olmadan evlatlarımızı kucağımıza alacağız inşallah ❤️🧿
kader6034 Melisssa3 son adet tarihiniz nedir benim temmuz 5 yarın kotrole gidecegim kaç haftalık bilmiyorum adetim 1 ay geçti öyle öğrendim