2-3 hafta önce öleceğim sandım diş ağrısından. Ben de 28 haftalıktım doktordan izin kağıdı aldım kanal yaptılar dişime. Adrenalinsiz uyuşturucu diye bir şey varmış hamilelere kullanılan. Güya uyuşturucu, uyuşturmuyo da canlı canlı kanal tedavisi oldum ama ağrıdan kurtulacağım diye sabredebildim. Allah yardımcınız olsun ilk trimester de nasıl bilmiyorum muhakkak doktorunuzla konuşun ama ben o ağrıya dayanamazdım fazladan 1 gün bile muhakkak bir şey yaptırmam gerekirdi ilk trimester bile olsa o yüzden bir çözümü vardır sizin içinde. Allah yardımcınız olsun.