Defnemome Kızlar sabah bezi açarken bezinde bempsi bir şey var dı daha önce böyle olan var mı neden oldu acaba
Eslemiqooo Defnemome canım aynı tarihte benim oglumda olmustu hafif penbensi bi kan yetersiz beslenmeden kaynaklı oldugunu söyledi prof. ve sınra hemen geöti sakın korkma 🌸
cilvelilahmacun Defnemome Doktora götürün ama turuncuya yakınsa yetersiz besleniyodur sıvı alımı azalınca yaz aylarında oluyor
Feslegenyavrusu Kiz mi acaba, benim de kızımın ilk haftalarında idrarda kan vardi doktorumuz kız cocuklarin ilk hormonlarindan dolayı cok normal demisti, tabii yine doktora sormak lazım ama ilk zamanlar kız cocuklarda olur demisti
Defnemome Gokturkmom_ emziriyorum gayet iyi doyuyor duran bir çocuk doktor mama verme de fazla kilo alıyor dedi
Nursemom90 Üre kristalleri canım onlar belli ki susuz kalmış emiyorsa daha sık mama yiyorsa su ver azıcık benim oğlumda da olmuştu hava sıcak ya terle atıyorlar ondan oluyor
Eslemiqooo Defnemome emzirmeyi gğn içinde sıklaştırdım uyumadan once mama verdim 30-40 cc kadar. sonra zaten düzeldi şükğr huysuzlugunu da aldı