kacamazzz Nevagibi ay bende aynısı normalde göğsüm ağrımaz şimdi ucu ağrıyor şiş hissediyorum ama daha çok erken 😂😂 inşallah belirtiler bizi yanıltmaz
Nevagibi kacamazzz evett çok erken bencede biraz salsak iyi olacak en az 6. Güne kadar sabredelim sonra varsa yavaş yavaş belirti eder
kacamazzz Nevagibi doğru söylüyorsunuz bekleyelim bakalım başka belirtileriniz olursa yazın beraber takip edelim
AdaKaranfili filikkk Bat 13 eylul. Yumurtlama cuma cumartesi gozukuyor. . Adet bitiminde de bir kac kere degerlendirdim.bir gun ara vererek. Simdi esim 3 gunluk sehirdisinda carsanba aksami gelicek.hayirlisi bakalim
twomam filikkk Bat 10 Eylül ovülasyon testi vs yapmadım ama ilk gebeliğimden tahmini şekilde 14-16.günde yumurtluyorum diye hesapladım. Yine de onu beklemedim regl bitiminden itibaren Günaşırı deniyoruz. Sağ kasığımda ağrılarım oluyor meme hassasiyetim var psikolojik mi bilmiyorum ama inşallah psikolojik değildir 🎈
kacamazzz Nevagibi ay evet ya sol kasığım ağrıyor ara ara batma hissi geliyor beyaz bir akıntım da var göğüslerim çok şiş daha çok erken biliyorum ama ben kendimi hamile gibi hissediyorum 😂
filikkk Nevagibi benimde sol kasıkta biraZ ağrı var göğüs de ağrım var ama geçen ayda ben adete 10 gün kala böyle ağrılar çekmiştim sonuç negatif di bilemiyorum o yüzden
Nevagibi kacamazzz benimde adet olacak gibi bel ve kasık ağrısı var hafif ama, ilk defa göğüs ağrısı yaşıyorum uçları ağrıyor dokundukça, sarımtrak bir akıntı geldi bugün bide ateşimi ölçtüm 37,2 çıktı 😁
AdaKaranfili arsesraa ne çabuk çatlama oldu sizin. Benim daha 30 ağustosta yumurtlamam olacak. Belki de çatlar o gün bilemiyorum. Yani hafta sonuna kadar birer gün arayla değerlendiricem. Sonrası Allah kerim.🤲 İnşallah haberleselim burada olurmu☺️
kacamazzz Nevagibi ay inşallah hamileyizdir ya normalde bende yumurtlamadan sonra olmazdı bunlar ilk defa oldu sende de öyle mi
Nevagibi kacamazzz kasık bel ağrısı ara ara yaşadığım şeylerdi ama sarımtırak akıntı ve göğüs ağrısını hiç yaşamadım bende de ilk oluyor o yüzden bir umutlanmıyorum değil
Zeynep248 filikkk durum bende de aynıydı geçen ay göğüslerim 10 gün öncesinden ağrımaya başladı kasık ağrımda vardı ama sonunda adet olmuştum bu ay da batım 7 Eylül dün ve bugün awox test yaptım silik çizgi çıktı bu kez göğüslerim adete 6 gün kala ağrımaya başladı kaşık ağrım birde inanılmaz sırt ağrım var halsizlik baş dönmesi oluyor arada bir bence umudunuzu yitirmeyin yaptınız mı test