Merhaba hanımlar ilk bebeğimde beşik almamıştım emzirdim yanımda uyudu 2. Hamileliği öğrenince emzirmeyi kestim ayakta sallanarak uyuyor 2. Bebeğime beşik almak istiyorum hem hevesim var hem ihtiyaç olur diye düşündüm sizce;
Otomatik sallanan beşik mi?
Hamak brşik mi?
Park beşik mi?
En kullanışlısı hangisi sizce?