Kızlar ve tam 9 ay 10 günüm bitmiş durumda bizim sıpa maalesef vajinal doğum olarak gelmeyi tercih etmedi yarın sabah sezeryan planlandı.Çok heyecanlıyım onunla tanışacağım için Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu sağlıkla.Sizinle de paylaşmak istedim🫶🏻🥹 Darısı tüm bekleyenlere sağlıkla bebeğini kucağını almayı nasip etsin benim için de dua edin olur mu 🥰 Bilinçli annneler sezeryandan sonra hemen sütünüz geldi mi onu merak ediyorum bilgi verirseniz çok sevinirim 🫶🏻