Hanımlar 33 haftalık hamileyim bebeğimin kafası sağ tarafta biliyorum normalde doktorlar sol taraf sol taraf diyor ama benim doktorum çok kalbe baskı yaptırmaya gerek yok sağada yatabilirsin diyor ya çocuk o tarafta ben sürekli iki yanımada yatmaya çalışıyorum ama çocuğun hareketlerini hissedince bütün uyku düzenim bozuluyor uykuda çocuğun olduğu tarafa yatmak çocuğa zarar verir mi ???? Sanki çocuğumu eziyorum gibi hissediyorum vicdan yapıyorum durduk yere