derya4554 Kızlar kan sonucunda tiroid yani iyot fazla çıktı bebeğin gelişimini etkiler dedi doktor 😔 guatır ilacına başladık aranızda bu sorunu yaşayan var mı
Papatya05_ derya4554 tiroid olan bir arkaşdaşım ilaç kullandı hamileyken doğum yaptı hiçbi sıkıntısı yok kızının ilacı kullanın tabiki
Efendininannesi derya4554 Benimkide 3.5 çıkmıştı hala kullanıyorum ilaç her ay düzenli kan veriyorum düşük değerde devam ediyo ilacı aksatmadan kullan hiçbişey olmaz Allahın izniyle
derya4554 Bana da levotiron yazdı 4 buçuk falan çıkmıştı bir gün yarım bir gün tam içiyorum ilacı inşallah değer normale döner