ppmerlina 2023f QueenBahar_ zehraakyol nurdan021 seva-1 minikmucizemm__ yasocuk Gulo06 hamilesavis19 Deletedmom_290 Seymabyrm Butterfly06 Kiraz-tasar25 pako6 Merhaba kızlar yorumlarınızı okudum Kasım sonu ve Aralık gibi gözüküyor doğumlarımız 🥰 Ben de bugün tam 25 haftalık hamileyim benim de Aralığın ilk haftası gözüküyor telefon uygulamalarında 🤭 Hamileliğiniz nasıl geçiyor
Gamzeahmet123 zehraakyol 25+1im uygulama 7 aralık gösteriyor ama sezeryan istiyorum o yüzden kasım sonu yinede bebeğim nasıl gelmek isterse o zaman inşallah
nurdan021 Nasipse Aralık 18 tabi yerini sever kalır yada sıkıldım çabuk geleceğim derse orasını bilemem 😀23+4 oldu
hamilesavis19 nurdan021 ay ben de 23+1im. Doğum için 21 Aralık demişlerdi çok yakın zamanlar 🥹 hangi ildesiniz?
Bydmrmrv nurdan021 bende 23+6 yim tahmini 3 Ocak gösteriyor. Sizin nasıl 18 Aralık planlı sezeryan mi
iremkzltepe leylaleyla15 2.doğumudur ilkiyle arasında az bir zaman vardır mecbur sezeryan oluyor o zaman
Deletedmom_8793 leylaleyla15 2.bebeğime hamileyim ilk doğumun sezeryanla oldu şuan kızım 2yaşında doğum yapacağım zaman 33 aylık olacak ve devletteki hiçbir doktor sezeryan sonrası normal doğumu riske almıyor