tubkrkmaz Biraz su geldikten sonra şimdi pembemsi kan geldi ama sancılarım düzenli değil, doktora gitmeli miyim
Redak tubkrkmaz birde sancının düzenine dikkat et eğer sıklaşıyorsa doğum sancısı olabilir şuan gitmen senin adına iyi olur bence
sari_papatyam tubkrkmaz hemen git tabiki herşey normal evde sancılarını bekleyebilirsin derlerse eve yine geçersin