dilser_1 Merhaba hamişler 39+2 haftalık oldum ama ağrım sancım yok siz ne durumdasınız?Artık doğum yapmak istiyorum 😀😁
Zge12 dilser_1 ilk kızımı 40+2 de doğurdum gelmeye niyeti yoktuda doktor suni sancı ile başlatalım demişti şuan 34 haftalık ikinci kızıma hamileyim bakalım nasıl olacak ☺️