ozturk161 Babymom8 bende aynı gündeyim ama hiç bir belirti ağrı sızı hissetmiyorum sizde durumlar nasıl
Babymom8 ozturk161 benim kasık ve bel ağrım var enfeksiyondan dolayı 2 aydır oluyor gerçi ama sanki bu bi tık daha farklı belirtiden sayarsak bu var bende psikolojik olabilir diyemiyorum çünkü bayağı sozlama ve ağrı şeklinde
kubra5441 winnie_the_pooh bende 5. Haftadayım 3 gündür şiddetli bulantı kusma var hiçbişey yiyip içemiyorum ne zamana kadar devam edecek bilmiyorum
kyn52 17+1 den selammm bende çok halsizim hiç bir şey yapasım gelmiyor çok acıkıyorum özellikle sabahları ve geceleri🥹🥹
sevdaozz 13+5 ten selamlarr🌸 karnımın büyümemiş olması , onu hala hissetmiyor olmam acaba o iyi mi dedirtiyor bana 🥲 gerçekten anne olmak bambaşka birşeymiş . Her an diken üstündeyiz acaba iyi mi diye düşünmekten
Fadime97 Babymom8 aynısını yaşıyorum beş gündür bıçak saplanır gibi belimden karnıma doğru ağrı var enfeksiyon dediler çok yüksekti ilaç kullandım bilmiyorum sonuç ne oldu
ezgii1998 Mertmirzamm Ben en son 5 ağustosta gittim 150 gramdı, 3 haftada bir gidiyorum canım şimdi çarşamba günü kontrole gideceğim öğrendiğimde seninle de paylaşayım 😊🌸
ezgii1998 Mertmirzamm Merhaba canım tekrardan, kontrole bugün gittim 19+5 dedi doktorumuz. 322 gram olmuş dedi 😊🌸 Cinsiyetimiz kız bu arada.
Burdabirivar1 Fadime97 ne zaman hissediyoruz bebegiii yaa 18+5 teyiz bisiler hissediyodum normalde iki gundur o da yok
Fadime97 Burdabirivar1 herkes farklı zamanlarda hissediyormuş sanırım ben 16. Haftada hissettim ama ilk çocuk 20. Haftalarda hissediliyormuş o zamana kadar normal hissetmemek diyorlar ilk çocuksa
Burdabirivar1 ezgii1998 bu haftada karin ağrısı tarzinda bi sey yasadin mi benim gün boyu suren agri sanci artik adi neyse oyle bisi yasadim gecti cok sukur ama bilmiyorum
ezgii1998 Burdabirivar1 Bu şekilde devamlı olan bir ağrı yaşamadım canım sadece geceleri sağdan sola dönüşlerde falan bıçak saplanır gibi bir ağrı giriyor anlık geçiyor sonra sanırım ani dönmelerde falan oluyor. Geçtiyse sıkıntı yok seninde ama devamı gelen ve sürekli olan bir şeyse yine doktoruna danış derim 😊
busraademirrr Beyzanurq ben yeni 6+0 sürekli bel ağrısı ve şişkinlik yaşıyorum 🙂↕️ mide bulantısı yanma var
Mihribanmuharrem Kızlar 16+4 haftalığız ama belim ve sağ kasığım ağrıyor ya normal mi sizce gitmeli miyim doktora
dmrelif Mihribanmuharrem düz agriysa normal ama kasılma gibi belli aralıklarla oluyorsa gelip gidiyorsa bir doktora görün
Nagisim 11+6 yiz kanamam var progestan kullaniyorum. Surekli halsiz yorgunum. Insllah bugunlerde gececek 🤲
[silindi] Nagisim merhaba benımde aynı sekıl 11+2 bır haftadır kanamam var bebek ıyı kanama alanı yok damar catlaması falan da yok ama kesılmedı malesef tam olarak. Sızınkı nedenmıs acaba ınsan cok stres oluyor gördükce saglıkla ılerlesın ınsallah😢
dmrelif Haftadayiz ay hem hâlâ hep midem bulanıyor hemde hep açım uyuyamıyorum da niye bilmiyorum karnım falan yok daha ama uyurken çok rahatsız hissediyorum zor geçiyor birazcık