Fspgmb Bugün 37.haftama girdim kızlar. Şuan bebeğim çok hareketli ve hareketleri rahmime vuruyor gerçekten. Bu tarz şeyler doğum habercisi falan olabilir mi acaba hareketleri çok şuan ve rahmime vuruyor ve canım acıyor bazen
Ilosunuz1 38+2 deyim benimde 37de basladi hala devam ediyor o agrilar gül gibi yasadim 37 haftama kadar hamileligimi ama 1 haftadir her yerim agriyor gecmiyor malesef🥺
Fspgmb bu zamana kadar çok şükür bende gayet iyi geçirdim hamileliğimi ama bu başlayan ağrılar vs gerçekten çok zorluyormuş artık 🥲 sağlıcakla kucağımıza alalım bir an önce inşallah