Mrsmlyy evet litarütür öyle der ama 1,5 sene bebek ile uğraşan ben bebek istedikten sonra iki eşinde muane olması ilk basamak olan hormon testi ve sperm testi verilmesi taraftarıyım diyelim eşte sperm sorunu var yada sende bir şey var neden 1 yıl boşu boşuna bekleyeceksiniz ki erken tanı hayat kurtarır 1 seneyi çöpe atmak olur bende istedikten 7 ay sonra gittim eşe ve bana bakıldı sorun yok olur dedi sonra 5 ay daha denedik olmadı başka bir hastanede kapsamlı yaptırdık en son hsg oldum yine sorun yok çok istiyorsanız alılama yapalım dediler süreçten biraz korktum ve yıpranmıştım yaptırmadım bu yıl şubat ayında hsg çekildi bizde kendimiz denemek istedik haziranda son adetimi oldum ve artık olmuyor diye aşımalaya karar verdik aşılamaya hazırladım kendimi diyet yaptım hacamat oldum 5 gün falan soğan kürü yaptım sonra adet ağrılarım başladı o gün test yaptım bişey çıkmadı ve aşılama için sıra aldım akşam oldu gelen giden yok ama ağrımda çok gece 1 gibi tefrar test yaptım çift çizgi gördüm kan verdim ordada çıktı infertilite sıramı iptal edip gebelikten sıra aldım 10 haftalık olduk aralık 2023 ten haziran 2025 kadar bebek için uğratım eşimde bende yıprandık ama sonunda aldık güzel haberi sana diyeceğim bu süreçte dengeli beslen beslenme çok etkiliyor