Deletedmom_290 evet bebişler tatlıyı şekeri çikolatayı çok seviyorlar benimki de aynı 🥰
Bu arada benimki gece 2 gibi hareketleniyor. Bugün bir doktorun videosunu izledim eğer bebek anne karnında gece hareketliyse doğduğu zaman da geceleri hareketli, uyanık oluyormuş yani biz yandık galiba 🤣🤣🤣 bugün eltime sordum bizzat onun da öyleymiş gece 11-12 gibi hareket edermiş ve şu an 2 yaşında kızı var, halen geceleri uyanıyormuş