Zisr merhaba ben gebeliğimi öğrendiğimdede hiçbir belirtim yoktu, öğrendikten sonrada hiçbir belirti yaşamadım ne mide bulantısı ne kusma ne halsizlik ne uyku isteği vs vs normal bir şekilde devam ettim ve şuan 37.haftamdayım artık yorgunluk, şişkinlik bu tarz şeyler harici bu zamana kadar da mide bulantısı koku hassasiyeti vs yaşamadım yani o yüzden telaş yapma ben çok rahat geçirdim hamileliğimi inşallah sende öyle geçirirsin🥰💗🌸