Kızlar merhaba, bebek planlıyoruz normalde regl olacağım zaman kahverengi akıntı gelir ve bir kaç saat sonra kanama gelir bu ay regl günümden önce ayın 20 sinde tüm gün pembe lekelenmem oldu ertesi sabah 21 inde kanama gelmişti normalde reglim 6-7 gün sürer 23 ünde akşam kanama kesildi tekrar kahverengi akıntı gelmeye başladı çok bilgim yok bu neden olabilir?