Filtekahvee doktor kontrollerim orada oluyor şu an. Daha önce farklı bir hastanedeydim. Türkiye hastanesinin doğumda çok iyi olduğunu söyledikleri için ve oradaki doktor ile süreci devam ettirmek istediğim için Türkiye Hastanesi’ne geçmeye karar verdik eşimle. Ben o bölgede yaşayan ve çalışan biri olarak. Hem doktorları ile hem de doğum sırasında hastanenin performansı ile ilgili hep iyi şeyler duydum.