dilaraaa391_
Benimde 32 haftalarda gerçek sancı başladı 2 cm acılmam vardı bizde 3 gün 2 gece hastanede kaldık ciger geliştirici 2 doz verdik . Doktor dahada yatış vermek istedi ben çıkmak istedim. Şuan Allah’ın izniyle 34+6 olduk 🤲🏻 stresten uzak dur ev işlerine ara ver kendini yormayacak şeyler yap yorulduğunu hissettigin gibi uzan ayaklarını havada tut yastık koyarak ve en önemlisi ilaçlarını aksatma inşallah geçet benim halen devam ediyor ama ilk günlere göre acısı azaldı yani ve geciyor ilk zamanlardaki baya sert ve acıydı geçmek bilmiyordu . Şükür şuan o kadar uzun sürmüyor uzandıgım zaman geciyor 🤲🏻 Ve bol bol su iç