Beykent üniversitesi rabia yıldırım akbaşa gidiyorum. Çok ilgili bir doktor başından atmak icin geçiştirmiyor detaylı bakıyor keyifli bir kadın.
Henüz dogum yapmadım ama forumda bu ay onda dogum yapan biriyle konustum cok memnun hem hastaneden hem doktordan. Fiyatlar yeni güncellendi ben sezeryan olacağım icin(ilki sezeryan oldugundna dolayı) 56.000 e anlaştım. Mesai saati dışında yada haftasonu dogum başlarsa +5000 doktor getirme ücreti dendi. Muayene ücretleri 2.300 oldu sanırım yanlıs olmasın.
Medicana 85 demişti 2 ay önce. Orda ışıl ve yıldız hanım varmıs ikisinden de cok memnun olan arkadaslarım var. Ama medicana artık cok kalabalık ve fiyatından dolayı tercih etmedim acıkcası. Avcılar medicana daha uygun onu biliyorum.
Bahçeşehir livle görüştüm orda dogum paketleri var haftan cok ilerlemediyse düşünebilirsin oda 2 ay önce 75 bin tl sezeryan demişti dogum paketi sormadım haftam cok ilerlediği icin.
Beykent üniversitesi hastanesi evime cok yakın ani bir durumda park yeri sıkıntısı yok kapalı otoparkı var. Benim eşim vardiyalı oldugu icin sezeryanda olsam belki erken gelir korkusuyla tek gitme ihtimalimi düşünerek burayı seçtim ama doktorumdan da gerçekten memnunum. Tipi biraz itici gibi duruyor ama yorumları cok iyiydi. Doğum yapanlarda cok memnun.
Bilgin olsun 🥰