oonambirnambir Kızımın arabası var pembe , şimdi hayırlısı ile oğlum olcak, tekrardan almayı düşünüyorum siz olsanız alır mıydınız kararsızım
HumaBetul342 oonambirnambir İşte bu yüzden temel ihtiyaclarda ben hep unisex renkler tercih ediyorum.sizin yerinizde olsaydım imkanima göre pembeyi satıp yerine siyah veya gri alırdım veya bunları yapamıyorsam mecbur kullanırdım içime sinmesede 😉
goncasln oonambirnambir 7 sene öncesinden kalma lacivert arabamız duruyor şimdi kızım oluyor bu kadar zaman elimde tuttuğum için mecbur kullanıcam 🥲
oonambirnambir HumaBetul342 hediye gelmişti almadım, yoksa bende hem kız rengine hem erkek rengine gidecek şeyler tercih ediyorum,
oonambirnambir Deletedmom_297 sağlamdır herhalde, kaç yıldır depoda hiç bakmadım 😂, kumaş boyası ile mi oluyo
Deletedmom_297 oonambirnambir evet canım trendyolda falan var boya şeyde olabilir yaparlarsa tabi sanayide oto boyacılarına boyatabilirsin en kötüsü satıp yenisini almak ama ikinci elde fiyatlar ölü fiyata gidiyor şuan sağlam bir araba alayım dersende 10 bin gözden çıkarmak lazım
oonambirnambir Deletedmom_297 satsam bile anca 500 eder, dediğiniz gibi ya boyatırım yada satar tekrar ikinci el olarak alırım