afroo Infertılıte bölümünden tedavı olup gebe kalanlar süreci anlatabılecek var mı ve hangı doktoru önerirsiniz
Deletedmom_297 afroo afroo ca ım ben seninle sanırım daha öncede konuşmuştum diye hatırlıyorum bilkette infertilitede malelesef belli bir doktor yok asistanlar var her gittiğinde farklı bir doktorla karşılaşırsın
Benimadimanne Deletedmom_297 evet bende şuan yeni baslaidm regl günümde gideceğim sürekli aynı kişiler çıkmıyor bakalım
afroo Benimadimanne aynen öyle bende yarın Hsg randevusu için Bilkent’e gidicem süreç zor ama atlatıcaz inşallah
Deletedmom_297 Benimadimanne canım orası araştırma hastanesi zaten randuvu alırken not geçiyorlar yani cimere şikayet etsende bir şey değişmez araştırma hastanelerinde durum hep böyle malesef