Gokca Bende Nazilli tarafında ikamet ediyorum ama ilk doğumumu Aydın kadın doğumda yaptım. İlgi falan iyiydi ama tek sorun doğumum gece olduğu için Kuşadasından nöbetçi bir doktor vardı o yapmıştı, doktorun adını bile hatırlamıyorum. Şuan ikinciye hamileyim eşim belki yine orda yaparız diyor