ikibaloglanannesi S_14 O hastanede 2023 ve 2025 yılında sezeryan oldum. İlk doktorum Murat Epozdemir İkinci doktorum Berk Güzelbakan idi İkisinden de çok memnun kaldım🌸
Mor-kelebek S_14 bende Berk beye bir kaç sefer gittim gayet güzel ilgilendi ama doğum için bilmiyorum o hastaneyi tercih etmezdim
sahraamihra Murat mengüllüoğluna gidiyorum memnunum akrabalarım hepsi ona gidiyor güler yüzlü iyi bir doktor
S_14 sahraamihra bende gittim bı ara ona da ikiz gebelik olduğu için farklı hastaneye yönlendiriyor hemen bakmak istemedi ondan ona gitmek istemiyorum ya
S_14 ikibaloglanannesi bende geçen sefer Berk beye gittim ama o doktora da biraz randevu almak sıkıntı gibi o yüzden murat epozdemire gitmeyi düşünüyorum sık sık randevu bulunuyor o doktora
Mor-kelebek S_14 çok temiz bir hastene gelmiyor bana yakınımda orada çalışıyor iyi şeyler duymuyorum zaten bildiğim kadarıyla şuan normal doğum yapılmıyor orada
S_14 Mor-kelebek benim eltim 2 ay önce orda doğum yaptı çok memnun kaldı ama bilemiyorum ya özele de o kadar paralar vermek istemiyorum şahsen çok pahalılar
Mor-kelebek S_14 öyle bende özele gidemeyecegim malesef. Ona vereceğim parayı çocuğun ihtiyacıni alırım diye düşündm benim ikinci sezeryan olacak nasipse şuan şehir hastesinde devam ediyorum uzak ama sezeryan oldugu için sorun olmaz inşallah
S_14 Mor-kelebek benim ilk gebeliğim bide ikizlere hamileyim normal mi olur sezeryan mi bilemiyorum ama şehir hastanesi de bana uzak o yüzden darıcaya gidiyorum
Mor-kelebek S_14 öyle tabiki içinin sindigi bir yer olmasi çok önemli .Gebze Fatihe gidersende orada da filiz Özdemir var oda iyi. Arada çok mesafe yok ne olur ne olmaz orada da bence kaydın olsun yinede
S_14 Mor-kelebek Farabi de murat epozdemire randevu aldım ona bı gidecem bakalım doğum işini bı konuşsam mi ki