Kendi doktorumun doğum üçreti 60 bin miş baya yüksek geldi aslında eşimde bende memuruz ama araba aldık baya içerdeyiz . Başka hastanede dr buldum hemşire arkadaşım çok iyi olduğunu söyledi doğumu ise 35 bin miş . Tam dogum için ayırdığım ücret elimde olan . Ailem ilk gittiğim dr dewam etmemi söylüyor. Ama öyle olursa kredi çekmek zorunda kalacağım ilk dr doç . Ve genç beyfendi 2. Bulduğum op.dr 54 yaşında yıllarını vermiş bayan dr sizce ne yapmalıyım çok kararsızım . Fikir verin lütfen.