Merhaba arkadaslar 32 yaşında bir anneyim 5 yaşında 1 oğlum var 6 aylıkta 2. Oğluma gebeyim.
Biraz kaygılıyım çünkü insanların patavatsızlığı dangalaklığı benim iyice psikolojimi bozdu. 2. Çocugumuda erkek duyanların tepkiler çok sinir bozucu allah kolaylık versin, işin çok zor, nasıl bakıcaksın, senin işin bitmiş bundan sonra vs… gibi gbi seyler işitiyorum. Zaten süpriz bi gebelik oldu spiralle hamile kaldım kendimde adapte olmakta zorlandım smdide insanların yorumları.. böyle seyler yaşıyan varmı. Deneyimlernizi paylaşırmısınız …