Seelinimo 38 haftadayim. kalcamda ödemdeb dolayı ağrı vardı yine var. Karnım regl ağrısı gibi ağrıyor kasıklarım ağrıyor karnım hep sert o yüzden düzenli geli gelmedigini anlamıyorum. Nasıl anlayacağım 🙁 2 cm acilmam vardı bugün.
Mucizem_63 Seelinimo buraya ne kadar yazsan boş doğuma yakın bir tarih doğumda olabilir bilemezsin zaman kaybetme
Sehnurbasaran Seelinimo benim de ara ara sancılarım oluyor ama ilk doğumdan hatırladığım kadarıyla düzenli doğum sancıları olunca gerçekten anlıyorsunuz. Sancı geldikçe sayacı çalıştırıyordum 10 dakikada bir 30 saniye 1 dakika süren çok ciddi sancı giriyordu karnıma ya da kasıklarım ve düzenliydi. Bir duş alın ve solunuza yatın. Düzenli mi ya da pozisyona göre rahatlıyor musunuz bakın.
Seelinimo Biminikannesi bugün gittim nöbetçi doktora o yüzden çekiniyorum hemen devam etmez açılma falan der ne bileyim yalandan yere adamı hastabeye getirmeyeyim. yarın muayenem var kendi doktoruma. Şimdi ağrılarım biraz daha dindi
Sehnurbasaran Seelinimo rica ederim 😊 ben de dün gece sancılandım ama düzensizdi. Bu sabah kalktım şuan sancım yok. Umarım sağlıkla gelir bebişler
Mrvoztckt @Seelinimo düzenli bir sancın olmadığı için anlamıyorsun. Düzenli olunca mutlaka kendini hissettirir . Benim mesela karnıma sancı giriyordu bazısının beline sancı giriyor. İlk bir böyle o bölgeyi geriyor sonra yumusuyor sonra tekrar sancı giriyor