leyla69 merhaba bende 10 senedir cipraleks kullanıyorum geceliğin 6.haftasında azaltarak bıraktım fakat 12. Haftada çok kötü oldum kaygı, panik atak yaşamayan bilemez ölümden beter bir durum anlıyorum seni . Çok fazla görüş aldım çok araştırdım . Etrafımda ve bilimsel makalelerde kullanımta sorun yaşayanları görmedim . Paikyatri doktorum kesinlikle kullanmam gerektiğini söyledi her hangi bir sorun olmadığını söyledi. İkna olmadım birden çok psikiyatriste gittim hepsi çok olumlu konuştu. Kadın doğum biraz çekimser davranıyor tabi . Ama araştırmalarda kanıtlanan bir zararı yok. Üstelik sertalinin yan etkisi cipraleksten daha az.çocukluk arkadaşım şizofreni hastasi birden çok ağır ilaç kullanıyor 3 tane çocuk doğurdu ilaçla ve hepsi sağlıklı