Selam arkadaşlar, benim bebeğimin 1 buçuk aydır karın çevresi 2 hafta geride malesef. Kilo artışı falan var büyüme devam ediyor ama geride. İleride daha da arası açılır diye korkuyorum.. Yüksek tansiyonum yok, doppler ve suyum iyi. İdrarda protein kaçağı da yok tahlillerim iyi. Sadece Ferritin cok düşmüş 3 aydır duzenli demir ilaci kullanmama ragmen ferritin 6ya dusmus. (Bu da sebep olabilir mi acaba?) Detaylida da normal kontroller de bebek de sağlıklı ben de çok şükür. Ama doktor takip edicez 2 haftada 1 gel dedi sebep olarak da bisey söylemedi açıkçası. Stresten mi diye sordum sanmıyorum o kadar etkilemez dedi. Ben de birkaç gündür rutinime öğle yemeği de ekledim önceden 2 ana 2 ara öğün yapiyodum proteine dikkat ediyodum ama simdi daha da artirmaya calisiyorum. Bebege kilo aldiran her seyi duzenli yemeye calisiyorum. Muz, kuruyemiş, avokado, kasar peyniri, sut ve sut ürünleri vs. Şimdi burda benimle benzer şeyleri yaşayanlar neler yaptı bu süreçte doktorlar nasıl yonlerdi bunu merak ediyorum. Her doktor farklı sonucta herkes farklı şeyler söylüyor. Tavsiye verebilecek olan var mı?