rich_mother ccab
rich_mother yeni görüyorum yanıtınızı kusura bakmayın,bizim 3 gün sürdü 6.hastalıkmış ateş kendinden düştü biraz döküntü oldu belli belirsiz bu süreçte tek yaptığım şey ateşini sık kontrol etmek soğuk kompres yapmak ve bol bol su içirmekti. Çok şükür ateşi bu şekilde düzene aldık ama maalesef inatçı ateşti dediğiniz gibi sonrasında da hafif öksürük ve burun akıntısı oldu. Doktorumuz olacağını söylemişti antibiyotik vermedik 3 gün sabah akşam aferin kullandık 1 ölçekten az olacak şekilde. Tabi sizin doktorunuz daha doğru bilgiler verecektir bebeğe göre antibiyotik gerekliyse kullanılmalı yani. Allah acil şifalar versin miniğe 🥲❤️❤️💕