Merhaba benim ovülasyon testinde pik günüm 8 ağustostu değerlendirdik o günü ve sonra ki günleri de bat ise 20-24 civarı bekliyordum ağustos 20 de tüm gün pembe lekelenme oldu ama normalde regl olacağımda önce kahverengi akıntı birkaç saat sonra da kanama gelir tüm gün pembe lekelenme geldi ertesicgün kanama geldi reglim normalde 6-7 gün sürer ama kan 2-2.5 gğn geldi ve kesildi kahverengi akıntı geliyor şuan üstüne görme filan olabilir mi