Ben bir ilaç kullanıyordum gebe kalınca bırakmak gerekiyrdu bu yüzden adetim 1 gün gecikince hemen kan verdim.. adet olacak gibi hafif kasık ağrıları oluyordu az az ve hafif kahverengi lekelenmem oldu hatta leke gelince adet oldum zannedip namazı bırakmıştım ama test sonucum pozitif çıktı 🥹 keseyi gördük şükür ama henüz içinde bebeğimiz var mı yok mu göremedik çünkü çok erken öğrendiğimiz için.. Bu hafta çarşamba gideceğiz inşallah görürüz 🤲🏻 göğüs hassasiyetim ve koku hassasiyetim çok var mide bulantısı vb şeyler yok şükür henüz ama.. yani beklediğimiz belirtiler de olmayabiliyormuş ben adet oldum sanmıştım 😁 inşallah siz de kısa zamanda hayırlısıyla mucizenize kavuşursunuz😍