aliininanasi 25 haftalık gebeyim bugun sezaryen yerimden su geldiği farkettim çok korkuyorum doktora gitmeye ya bastırırlar yada yatış verirseler diye. Başına gelen var mı normal mi bu durum
dilaradoyan aliininanasi yatış da verseler bastırsalar da gitmeniz gerekiyor. Bekleyip görmezden gelmenin daha kötü sonuçlara yol açmayacağının garantisi yok.