Aranızda bu marka bebek arabası kulllanan var mı? Memnun musunuz anneler 💐
Hgmom1 ben aldım henüz kullanmaya başlamadım ama hoşumuza gitti
Güzel görünüyor ben de merak ettim, üstte kalsın🤭
Bende elele mido aldım ama daha kullanmadım. Hafif tek elle açması kapatması kolay.