Ya 3 gündür su gibi ishalim geçmiyor afedersiniz ama bildiğiniz su yani ilk gün 1 saatte 10 kez çıktığımı biliyorum ya akşama kadar tuvalette geçirdim resmen vaktimi hafta sonu olduğu için acile gitmiştim kan idrar gaita verdim sadece kanda enfeksiyon 6 çıktı idrarda gaita da temiz karın ağrısı bulantı falan da yok sadece aşırı karın guruldamasıyla eşlik ediyor muz haşlanmış patates falan da yiyorum tuvalrt sıklığını kesiyor katılaştırmıyor neden böyle oldu iyice gerildim valla yaşayan var mı salgın falan mı var