Kızlar o kadar kötüyüm ki. Önceki hamileliğimdede çok acillik olmuştum bundada çok kötüyüm. Mide bulantım çok fazla. Halsizlik uyku hali öyle çokki üstümden tır geçmiş demek az kalır. Bildiğin kolum kalkmıyo. Yemeği falan koltukta yiyorum. Karnım çok şiş bildiğiniz 4 aylık hamile gibiyim. Gaz çok sıkıştırıyo resmen kalbimi sıkıştırıyo o derece. Bu ne zaman geçecek benim gibi olan var mı yoksa beni mi böyle kötü etkiliyo hamilelik 😔😔