Kızlar 32+5 teyim. Yaklaşık 2 haftadır süregelen sol kalçamdan bacağıma doğru vuran bir acı var. Bu güne kadar ara ara oluyordu. Ama bugün çok kötü. Oturup kalkarken, eğilirken, yürürken aşırı zorluyor. Doktor bebek sinirlere baskı yapıyordur dedi. Bilginiz ya da önerebileceğiniz bir şey var mı? Acıdan ağladım resmen bugün