Merhaba anneler 1çocugum var 2.çocuk istiyoruz ama olmadı. Rahim filmi çekildim 1 tüpüm tıkalı diğeri açıldı . Açık olan tüp tarafında 2 yumurta büyümüş .klomen kullandım olmadı şimdiyse Letu kullandım bu sayede yumurtalar büyüdü .Sizler ne düşünüyorsunuz hamile oldunuz mu Letu sonrası ? Veya benim durumumda olup hamile olan var mı?