GizemHamza34 Fulya12- 37+0 da 3200 gr 50 cm di bakalım perşembe son kontrolüm var cuma yada Salı sezaryen olucam
petronix Fulya12- 37+0 da 3400 dedi doktor ama bazen yanılabiliyor cihaz dedi zaten 2 hafta öndeydi şuan 38 haftalık olcam 39+0 da doğumum var
Fulya12- Meryemak peki ultrason da da mı bu kiloyu söylediler yoksa daha yüksek miydi kilosu az mı doğdu cunkü ultrason yanılma payı var diyolr
filiz8363 aslaninannesi7 ilk defa yanılmamışlar bende bugün 36\2 yim 4100 çıktı ultrasonda 37-0 da doğumum var merak ediyorum
Hilalgnyarc_ 37 haftalıkken 3300gr şuan 39 haftalıktayım aynısı söyledi sanırım kilo alımı yavaşladı yer daraldı
mucizebebegimmm Fulya12- 37+1 de 2700 g dedi doktorum. Gelinimiz 37+2 de muayene oldu 2500 g demişler. 37+3 muayeneden 1 gün sonra doğum yaptı 2950 g doğdu
petronix filiz8363 Yaptım canım 3.300 doğdu doğum yapacağım gün bile kilosu 3.700 dediler öyle çıkmadı hastaneden çıkarken 3 kiloya bile düştü
filiz8363 Firdevskansuu her sabah avakado ve kesin yumurta yumurta yemediğim günler kaşarlı tost gün içinde muz ve tüm meyveler yaza denk geldiği için çok fazla karpuz kavun tükettim. Bide bana doktor patlamış mısır ve kahvaltılık gevrek kilo aldırır demişti her gün mutlaka yedim
filiz8363 petronix kaçıncı haftada doğum yaptınız? Bende çarşamba yapacağım o zamana kadar 4400 falan deseler yine 3700 falan doğar heralde yanılma payı ile, doktora da öyle söyledim de bende çok fark etmiyor 200 gram falan oynuyor dedi