Kızlar bı saat önce çok kötü bir ağrı ve girdi karnıma geldi gitti geldi gitti yarım saat sürdü şimdi iyiyim hiç bişey de yemedim ne zmandan ama karnım catliycakmis gibi hissediyorum iştahım hiç yok 37 haftalığım sizce ne oluyor doğum mu yalancı sancı mi başka bişey mi ben hiç bişe anlamadım