Arkadaşlar sabah uyandığımda göbek deliğimin sol yan tarafında bi ağrı vardı ağrıdan daha çok acı vardı. Öksürürken de artıyor acısı. Bu saate kadar da karnımda şişlik gibi sertlik var gibi yani tam anlamlandıramadım ama bi huzursuzluk var karnım da. Aşağı tarafta bi baskı ağrı değil daha göbek çevremde sanırım ve bebeğimin hareketleri diğer günlere göre daha fazla bgn ve hareketleri bile acıtıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı ben tam olarak Anlamlandıramadm 🤷🏼♀️