mucizebebegimmm Fulya12- ben ilk bebeğimi 34 haftada doğurdum genetik faktörlü sebeplerden kaybettim. İkinci gebeliğim ama heyecan aşırıııı fazla 🥰
ynzl Fulya12- evet canım 39 dolmadan almak istemiyorum ne kadar geç o kadar sağlıklı dedi yani bir risk olmadığı sürece daha iyiymiş. 5i mi olur 6sı mı olur bakarız konuşuruz 1 Eylül’de dedi artık bakacağız
020525 Fulya12- bize göre geç bile;) şaka.bir yana ilk hamileligimde dekolman oldum tedbir amaçlı erken istedim. Oda verebileceği en erken tarihi verdi