32+5 haftadayım. Bugün öğlen kanama oldu acile gittim. Nts bakıldı ve vajinal muayene oldum normal çıktı sonuçlar. Doktor magnezyum yazdı. Akşam sekizde sonra kanama olursa
Tekrarlarsa gel dediler. Şuan adet ağrısı gibi ağrım var rahmim sızlıyor. Daha önce bu durumu yaşayan var mı?