evinsekmann Hastanede 37.4e düştü,eve geldik olcuyoruz hâla aynı ama vucudu gene sıcak geliyor bana,atesinin cikmamasi icin ne yapabilirim,nasıl giyindirebilirim…odanin sicakligi nasil olmali yardimci olur musunuz