Simurgh echomar çektirmiştim memnun kaldım anestezisiz ağrı sızı hiçbişey hissetmedim, tekrar çektirmek gerektiğinde yaklaşık 6ay önce 6000civarı bi fiyat vermişlerdi, fulya açık emarda aynı fiyat verdi ondanda memnuniyet çok. Hekimoğlu fiyat uygun ama bikaç arkadaşım çektirdi görüntü kalitesi vs hiç iyi değilmiş doktor tekrar başka merkezde çektirmelerini söylemiş. Doktorunuza bi sorun önerebileceği biyer varmı diye