Ayyy ne belirtisi kız ben yerlerde sürünüyorum. Bulantı baş dönmesi halsizlik şişkinlik böyle bir şey yok. Yıktı geçti yemin ederim. 6+3 üm bu arada. Ayrıca karnım memelerim öyle şiş ki 4 aylık hamile gibiyim gece sürekli memelerin acısına uyanıyorum. Elimde bi tuzlu kraker bi limon. Bide üstüne duygularım çok garip. Az önce yemek yerken daha ağzımdakini yutamadan hüngür hüngür ağlamaya başladım. Belirtisi olmayanlar o kadar şanslı ki kıskanıyorum 😅