Tugbacim34 Tecrübemi paylaşayım, 11 sene sonra ikinciyi yaptım ama aşırı zormuş öyle söyleyeyim. Hele ki çalışan kadınsanız ve hayatınız tam düzene oturmuşken başka çocuk yapıyorsanız, sizi bilmem de ben aşırı zorlanıyorum. Tekrar başa dönmek aşırı yorucu
LadyX Tugbacim34 evet hiç kolay değil bence bu durum ilk çocuk için de geçerli 🙃 rahata alışmış oluyoruz resmen özgürmüşüm ben diyorum şu an öyle değil 🥲 olsun varlığı yeter bebeğimin 🙏🏻
Mavininbiri Tugbacim34 Çok uzun sene araya girmiş ondan çok fazla zorlanıyorsunuz. Ben 3 sene koydum buna rağmen daha erken yapsaydım keşke diyorum alışmışım rahata
Bumah Tugbacim34 ayy bende Allah nasip ederse doğurunca 2 yaşında 2 yü yapmayı düşünüyorum yoksa rahata alışımca çok zorlanırım diyodum sizin düşüncenizi görünce haklı oldugumu anladım 😀
nidosh Arka arkaya olunca çok zor oluyor ama sanki tek seferde oluyor kolaylaşıyor gibi oluyor bebce de
valeriaa_ Ara verince de zor sil baştan oluyo ,arka arkaya da zor anne çok yıpranıuo ,yani ya önce zorlanır rahat edersin ya da sonra zorlanırsın sil baştan yapatsın ,yani çocuk zaten her halükarda zor